מערכת הפניות של אוניברסיטת תל אביב
מעכשיו אפשר לשלוח כל שאלה בכל נושא לכל גורם בקמפוס ממקום אחד
היו זמנים ששלחנו סטודנטים וסטודנטיות לחפש מי בעל התפקיד המתאים לטפל בכל פנייה שלהם. רוצה להרשם לקורס? עברת דירה וצריכה לעדכן פרטים? רוצה לדעת אם מגיע לך אישור חניה בקמפוס? כל דבר כזה הצריך ממך לחפש באתר ולפנות ישירות לאחד מאתנו. היום זה כבר לא ככה! פשוט פותחים את מערכת הפניות, בוחרים מתוך רשימה את הנושא שבו תצטרכו עזרה, וכל השאר – עלינו!
מדובר בממשק נוח וידודותי שזמין לך מהקבלה ללימודים, במשך כל הזמן שאת סטודנטית ואפילו אחר כבוגר.ת. המערכת תדאג שהפנייה שלך תגיע בדיוק לאדם הנכון וגם את התשובה תראו באופן מסודר במערכת הפניות.
התחברות | יצירת פנייה חדשה | מעקב אחר סטטוס הפנייה
התחברות
השימוש במערכת הפניות פשוט. המערכת זמינה למועמדים.ות ללימודים, לסטודנטים.ות ולבוגרים.ות, ואפשר להכנס אליה באמצעות שם משתמש.ת וססמה אוניברסיטאיים, או על ידי מילוי פרטים אישיים:
כניסה למערכת הפניות באמצעות שם משתמש.ת וססמה אוניברסיטאיים
כניסה למערכת הפניות ללא זיהוי אוניברסיטאי
את הקישור למערכת הפניות אפשר למצוא בעמודי הבית בכל אתרי האוניברסיטה, במחשב ובמכשיר הנייד:
כפתור הכניסה למערכת הפניות בעמודי האוניברסיטה במחשב
כפתור הכניסה למערכת הפניות באתרי האוניברסיטה בטלפון הנייד
סטודנטיות וסטודנטים יכולים להכנס אליה גם דרך האזור האישי >>
יצירת פנייה חדשה
לוחצים על כפתור 'פנייה חדשה'
בוחרים את החוג הרלוונטי מתוך החוגים שלי / פנייה ליחידה אקדמית אחרת, ולוחצים על כפתור 'לשלב הבא'
כעת בוחרים את הקטגוריה ונושא הפנייה (שדה חובה):
ניתן להסביר במלל חופשי את תיאור הפנייה ולהוסיף קבצים במידת הצורך, ולשלוח את הפנייה.
מייד לאחר מכן תופיע הודעת אישור על פתיחת הפנייה ובמקביל אליה יישלחו אליך מייל והודעת SMS עם לינק למעקב אחרי סטטוס הפנייה.
הודעת אישור על שליחת הפנייה
ניתן לבדוק את סטטוס הפנייה על ידי הקלקה על כפתור 'הפניות שלי'